Bezorging

Pagina
Van hoog naar laag sorteren
  1. Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen? Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen? Jazeker! Zodra uw bestelling ingepakt is in ons magazijn sturen wij u per e-mail een afleverplanner. Hiermee kunt u zelf de gewenste bezorgdatum aangeven. Zo kunnen we optimaal rekening houden met uw agenda en voorkomen we bovendien dat we u niet thuis ...
  2. Moet ik verzendkosten betalen? Moet ik verzendkosten betalen? Uw bestelling wordt gratis thuisbezorgd vanaf €25. Onder dit bedrag rekenen wij €2,95 verzendkosten. In dit geval wordt uw bestelling thuisbezorgd door PostNL. U heeft tijdens het plaatsen van uw bestelling ook de mogelijkheid om te kiezen voor "Premium ...
  3. Op welke tijden / dagen kan ik mijn bestelling laten bezorgen? Op welke tijden / dagen kan ik mijn bestelling laten bezorgen? U kunt d.m.v. onze afleverplanner, die naar u wordt verzonden wanneer uw bestelling ingepakt is, zelf de gewenste bezorgdag aangeven. Helaas kunnen we qua bezorgtijd geen invloed uitoefenen. U ontvangt de dag voordat uw bestelling ...
  4. Leveren jullie ook in het buitenland? Leveren jullie ook in het buitenland? Wij leveren vanaf €25,- gratis in Nederland, België en Duitsland. Onder de €25 rekenen wij €2,95 verzendkosten. Wilt u in een ander land laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen kijken wat hiervoor ...
  5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? Mocht u niet thuis zijn, zal PostNL standaard de volgende werkdag nogmaals bij u langs komen om de bestelling te bezorgen. Indien u dan nog niet thuis bent, zullen kleine pakketjes bij een PostNL afhaalpunt worden ...
  6. Wat gebeurt er als ik verschillende producten met verschillende levertijden bestel? Wat gebeurt er als ik verschillende producten met verschillende levertijden bestel? Het is natuurlijk mogelijk dat u producten met een verschillende levertijd bij ons bestelt. U ontvangt van ons per e-mail een afleverplanner zodra uw gehele bestelling klaar staat voor bezorging. Het is ...
  7. Helpen jullie met het monteren van mijn bestelling? Helpen jullie met het monteren van mijn bestelling? U kunt tijdens het bestellen kiezen voor 2 bezorgopties: gratis verzending via PostNL of Premium delivery, waarbij uw bestelling door ons eigen bezorgteam wordt geleverd. In het geval van verzending via PostNL wordt uw bestelling ongemonteerd ...
  8. Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht u tussen onze updates door benieuwd zijn naar de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
  9. Mijn geleverde bestelling is incompleet, wat nu? Mijn geleverde bestelling is incompleet, wat nu? Is uw bestelling niet compleet afgeleverd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. In een enkel geval komt het voor dat een doos later wordt geleverd, doordat deze per ongeluk is achtergebleven op ...
  10. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen, maar is er nog niets bezorgd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. Deze verschaft in de meeste gevallen duidelijkheid omtrent het ...
Pagina
Van hoog naar laag sorteren