
Bezorging
- Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen? Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen? Jazeker! Zodra uw bestelling ingepakt is in ons magazijn sturen wij u per e-mail een afleverplanner. Hiermee kunt u zelf de gewenste bezorgdatum aangeven. Zo kunnen we optimaal rekening houden met uw agenda en voorkomen we bovendien dat we u niet thuis ...
- Moet ik verzendkosten betalen? Moet ik verzendkosten betalen? Uw bestelling wordt gratis thuisbezorgd vanaf €25. Onder dit bedrag rekenen wij €2,95 verzendkosten. In dit geval wordt uw bestelling thuisbezorgd door PostNL. U heeft tijdens het plaatsen van uw bestelling ook de mogelijkheid om te kiezen voor "Premium ...
- Op welke tijden / dagen kan ik mijn bestelling laten bezorgen? Op welke tijden / dagen kan ik mijn bestelling laten bezorgen? U kunt d.m.v. onze afleverplanner, die naar u wordt verzonden wanneer uw bestelling ingepakt is, zelf de gewenste bezorgdag aangeven. Helaas kunnen we qua bezorgtijd geen invloed uitoefenen. U ontvangt de dag voordat uw bestelling ...
- Leveren jullie ook in het buitenland? Leveren jullie ook in het buitenland? Wij leveren vanaf €25,- gratis in Nederland, België en Duitsland. Onder de €25 rekenen wij €2,95 verzendkosten. Wilt u in een ander land laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen kijken wat hiervoor ...
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? Mocht u niet thuis zijn, zal PostNL standaard de volgende werkdag nogmaals bij u langs komen om de bestelling te bezorgen. Indien u dan nog niet thuis bent, zullen kleine pakketjes bij een PostNL afhaalpunt worden ...
- Wat gebeurt er als ik verschillende producten met verschillende levertijden bestel? Wat gebeurt er als ik verschillende producten met verschillende levertijden bestel? Het is natuurlijk mogelijk dat u producten met een verschillende levertijd bij ons bestelt. U ontvangt van ons per e-mail een afleverplanner zodra uw gehele bestelling klaar staat voor bezorging. Het is ...
- Helpen jullie met het monteren van mijn bestelling? Helpen jullie met het monteren van mijn bestelling? U kunt tijdens het bestellen kiezen voor 2 bezorgopties: gratis verzending via PostNL of Premium delivery, waarbij uw bestelling door ons eigen bezorgteam wordt geleverd. In het geval van verzending via PostNL wordt uw bestelling ongemonteerd ...
- Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Kan ik de status van mijn bestelling volgen? Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht u tussen onze updates door benieuwd zijn naar de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
- Mijn geleverde bestelling is incompleet, wat nu? Mijn geleverde bestelling is incompleet, wat nu? Is uw bestelling niet compleet afgeleverd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. In een enkel geval komt het voor dat een doos later wordt geleverd, doordat deze per ongeluk is achtergebleven op ...
- Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen, maar is er nog niets bezorgd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. Deze verschaft in de meeste gevallen duidelijkheid omtrent het ...