Bestelinformatie

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Robin Design?

Op Robin Design vindt u een enorm aanbod aan mooie design artikelen. De getoonde prijzen op onze webshop zijn inclusief btw. Heeft u een of meerdere artikelen gevonden die u graag wilt bestellen? Volg dan onderstaande stappen:

  • Ga naar het artikel naar keuze en druk op de groene knop om het product in uw winkelmandje te plaatsen
  • Ga vervolgens naar uw winkelwagen overzicht. U kunt hier eventueel uw winkelmandje controleren of aanpassen
  • Klik vervolgens op de grote groene knop met de tekst "Ga door naar afrekenen".
  • Hier kunt u vervolgens uw gegevens invullen, zoals het verzendadres en het factuuradres
  • Kies vervolgens de verzendmethode. Bij bestellingen onder de €25,- rekenen wij €2,95 verzendkosten.
  • Kies vervolgens de gewenste betaalmethode
  • Controleer uw bestelling in het getoonde overzicht. U kunt hier eventueel uw winkelmandje nog aanpassen
  • Klik vervolgens op de grote groene knop om de bestelling te plaatsen.

Ik heb mijn bestelling geplaatst. Hoe gaat het nu verder?

Heeft u uw bestelling geplaatst? Dan gaat het vervolgproces als volgt:

  • U ontvangt per e-mail de orderbevestiging. Hierin vindt u het overzicht van uw bestelling, alsmede een indicatie van de levertijd.
  • Wij nemen uw bestelling direct in behandeling. Mocht u gekozen hebben voor de betaalmethode "bankoverschrijving vooraf", nemen wij de bestelling in behandeling na ontvangst van de bankoverschrijving. Het kan soms tot 2 werkdagen duren voordat deze betaling bij ons binnen is.
  • Zodra uw bestelling klaar staat om verzonden te worden, stuurt ons systeem u per e-mail een afleverplanner om zelf de gewenste bezorgdag mee aan te geven.
  • Wanneer uw bestelling met PostNL wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een track & trace code waarmee u de zending kunt volgen. Wanneer uw bestelling met onze eigen bezorgbus wordt thuisbezorgd, nemen onze logistieke afdeling contact met u op omtrent het aflevermoment.
  • Heeft u uw bestelling ontvangen? Hopelijk is alles naar wens. Mocht dit niet zo zijn, kunt u binnen 14 dagen na levering bij ons aangeven dat u de geleverde producten wilt retourneren. Zodra we de producten in goede staat retour hebben ontvangen, wordt uiteraard het aankoopbedrag aan u retour gestort.

Klachten of niet tevreden?

Bij Robin Design doen we ons uiterste best om al onze klanten tevreden te maken. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan, dan horen wij dit graag. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice: 053-7630416 of klantenservice@robin-design.nl. U ontvangt dan binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wij zullen dit op een zo goed mogelijke manier proberen op te lossen. Mocht u het niet eens zijn met de door ons geboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt deze commissie bereiken via www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Garantie

Uiteraard ontvangt u bij Robin Design garantie op uw aankoop. Robin Design is een CBW erkende webwinkel. Dat houdt in dat u standaard 3 jaar CBW garantie ontvangt bij aankoop van onze producten. Zo bent u als consument extra goed beschermd. Voor meer informatie over de CBW garantie verwijzen we u graag door naar deze garantievoorwaarden. Daarnaast geldt natuurlijk de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.